maanantai 8. lokakuuta 2012

Kuntoilua peliin


 Miksimiksimiksiii mä teen niin liian usein sen, että kun väsyttää tai mitä vaan muuta, skippaan kuntoilut. Äääh! Tänäänkin tuli ärsyttävän, väsähtäneen päivän jälkeen niin ihana olo jo salilla touhuillessa, mutta varsinkin sitten siellä saunan lämmössä rentoutuessa. 
Mitä parhainta omaa aikaa!


Nyt pitää kyllä taas ottaa tasan tarkkaan itseä niskasta kiinni ja painella useammin viikossa lenkkipolulle, puntille ja joillekin tunneille. Combat on yks mun lemppareista, enkä edes muista, koska viimeksi olisin sitonut rannesuojat käsiin ja päässyt huitomaan, hmph.
 

Jospa sitä saisi lisää energiaa tähän syksyyn. (Eikä muuten haittaisi vähääkään, vaikka parisen kiloakin häipyisi, hah!)

Kuvat täältä.

4 kommenttia:

  1. Just näin!!! Olin tänään niiin poikki, ku yöllä ei tullu paljo nukuttua ku koiraparka oli pipi, mutta ku vaan lähti pakolla treeniin, nyt on huippu hyvä fiilis!! Onko sulle tehty ohjelma puntille? Millanen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain semmoseen ohjelman, jossa on paljon juoksua ja tehdään koko kroppaa, ja ite oon sit tehnyt vähän mitä huvittaa.. :)

      Poista
  2. Kyllä! Vaikkakin tänään mulla oli niin rankka treeni, että oksetti. Mutta on hyvä fiilis ku tietää et on kaikkensa antanut. Ja samalla poltellut viikonlopun herkkuja! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin saan aina noista teiän treeneistä kuulla kotona nykyään :D Joooh, herkkujen polttelua tosiaan tarvitaan täälläki :p

      Poista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥
(Yli 7 pv vanhoissa teksteissä on käytössä kommenttienvalvonta, jotta huomaan varmasti jokaisen viestin.)