lauantai 17. marraskuuta 2012

Syksyltä

Eilisiltana unta odotellessa selailin puhelimeen räpsittyjä kuvia. Viime keväänä tuumasin, että ehkä puhelin säästyisi suuremmitta vaurioitta, vaikka tyttöjen pieniin käsiin joutuisikin, ja satsasin iphoneen. Tämä on ollut kyllä niin mieleinen, kätevää kun on jonkinlainen kamera aina mukana. 1130 kuvaa on jo ehtinyt tuohonkin puhelimeen upota. 


...Saa vaikka napattua semmoisen kovin pikaisen ja sumuisen räpsyn aamusta, jolloin tytöt on ekaa päivää matkalla päivähoitoon.. :)


Eilinen meni iltavuorossa ja tänään oli kiva päivä töissä. Huomenna sit olis aikaa rauhassa perheenä. Ajateltiin mennä katsomaan se leffa Helinä-keijusta..

Rentouttavaa lauantaita!

4 kommenttia:

  1. Meillä on miehellä iPhone4 ja mulla Samsung Galaxy gio ja ero on kuin yöllä ja päivällä, no niin on hinnassakin tosin.. ;) Mutta kyllä toi iPhone vaan on hyvä - appiukolla on vastaavan hintaluokan Nokia ja siinä on jos jonkinlaista vikaa, että jos rahaa olis niin toinenkin iPhone tulisi tähän talouteen. Mutta hinta-laatu-suhde on tossa mun Samsungissa ollu hyvä, 7v:llä meillä on sama puhelin myös. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä tykänny tosta niin, että mahdollisimman pitkään pidän :) Muutenkin oon uuden tekniikan kans hidas oppimaan, niin.. Voin sit jämähtää tähän, toivottavasti :D

      Poista
  2. Ihania kuvia :)

    Sulle ois haaste mun sivuilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mari, tuun kurkkaan! :)

      Poista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥