maanantai 10. joulukuuta 2012

Eteisen kaapissa

Hui, mullahan alkaa olla toivepostauksia jonossa asti, no nyt vauhdilla näitä toteuttamaan :) Mutta siis tosi mielelläni näitä otan vastaan, kiitos, ja lisää saa laittaa tottakai!
Tämä toive tuli Lauralta, eli millaiset systeemit on meillä eteisen kaapissa.

Kaappi (144,5cm leveä) saisi tietysti olla isompikin, eihän väljyys haittaisi. Mutta kyllä vaan mahtuu nytkin kun toinen puoli on tyttöjen ja toinen meidän ja mahdollisten vieraiden. Yhtään takkia ei oo tähän mennessä jäänyt tuolinnojille roikkumaan, vaikka olis ollut enemmänkin porukkaa kylässä :) Mä pidän meidän puolen kaapissa ainoastaan sen kauden takkeja, mitä ollaan menossa, ja muutenkin meillä on niitä aika huvittavan vähän. Kengillä sama homma, niitä ei liikaa ole, ja pelkät yhden vuodenajan versiot käsillä. Syys/kevätvaatteet odottelee lämpimässä varastossa aikaansa. Kuraeteisiä tms ei olla kaipailtu eteisessä, eikä kodarissakaan.

Tuo matto tuossa.. No juu, se pysäyttää lumet ja hiekat hienosti, mutta onhan se vähän pöhkön näköinen.. Mulla ei vaan ole mitään ideaa siihen?? Joku iso matto, pari pyöreää vai...


Tämmöinen näppärä pikku kaappi meidän eteisessä... 
Seuraavaks oliskin vuorossa kotipostauksista varmaan se vaatehuone tässä sit jonain päivänä.
Huh, en tajua, että taas mennään uutta viikkoa! Olin viikonlopun töissä ja nytpä oon päivistä ihan sekaisin. Mutta onpa vaan ollu kivaa, oon nauttinut töistä ihan täysillä! 
Kivaa viikkoa sinnekin!

4 kommenttia:

  1. Anonyymi12/10/2012

    Saanko udella, että mistä ootte hankkineet liukuovet ja kaapin rungon/hyllyt? Kaunis on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho juu, senkin olisi tietysti voinut mainita :) Eli Iskun kautta tilattiin Kirenan kaapistot. On kyllä ollut ihan toimiva setti.

      Poista
  2. Anonyymi12/11/2012

    Hei!

    Tällainen tuli mieleen työhösi liittyen, että tarvitsetko ruotsia ja englannin kieltä työssäsi minkä verran?

    terv. Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips Miia! Me asutaan semmoisella alueella, että suomella pärjää, ja mun kielitaito onkin ihan rapistunut näin vähäisellä käytöllä. Yhden kerran muistan kun asiakkaalle sopersin englantia, monta vuotta sitten. Mulla on onneks kielitaitoisia työkavereita, jos tiukka paikka tulisi ;)

      Poista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥