maanantai 18. helmikuuta 2013

Silmä lepää..

...Slettvollin sivuilla nimittäin.


Viimeisimmän kuvan vaaleansiniset asiat ovat aivan ihania! ♥ 
Olen ihan hullaantunut kyseiseen väriin, mutta vältellyt vielä sen ilmaantumista kotiin.. :) (No okei, ostin servettejä.. Mutta niitähän tarvitsee, ja ne on helppo käyttää pois ;))

Koska mä rakastuin näihin sisustusjuttuihin näin?
Maku on muuttunut moneen kertaan ääripäästä toiseen (on ollut bambumattoa, sinistä&punaista yhdessä, superaskeettista, viherkasvipaljoutta, korivillitystä ja koivua...) ja edelleen hakee sitä omaa uomaansa. Joitain juttuja on tullut ehkäpä jäädäkseen, toisia tekee mieli kokeilla ja osaa jää taka-alalle.. Mutta kaikki tämä sisustukseen ja kotiin liittyvä tuo mulle ihan käsittämättömän suurta iloa, ihan intohimoksi kutsuisin.

Se ei mulle tarkoita sitä, että haluaisin jatkuvasti pistää kaiken uusiksi; ostaa, tapetoida, tuunata ja muokata. (Vaikka nekin on tosi jees! ;))  Pieni järjestyksenvaihto, tuoreet kukat maljakossa, viltti sohvanreunalla, tyynyt järjestyksessä ja teemukit sekalaisessa järjestyksessä hyllyllä saa jo mielen tosi tyytyväiseksi. Tai siisteys ylipäätään. Ja jos ostoslistalle lähdetään, niin se iloa tuottava juttu voi olla ihan pikkuinen. Vaikka vain yksi pieni Kivi-tuikku. Tai sohvatyynynpäällinen. Ei sen kummempaa. Ja silti iso ilo, joka ei pääty siihen ostohetkeen :)

Iso tavaramäärä on aina ahdistanut mua, ja vuosia olen karsinut herkästi kierrätykseen meille turhia juttuja. Yritän vältellä turhien asioiden ostamista ja tavarapaljoutta. Mutta mikä on turhaa.. Miehelläni ja mullakin on siitä esimerkiksi hiukkasen erilaiset käsitykset ;) (Siis eihän verhot voi olla turhaa eihän, vaikka olisikin sälekaihtimet?! :D) Hmmm...

Sisustus-, talo- ja vauvakuumeissani täällä, sinne toivottelen iloista ja hyvää viikkoa! :))
(Syytän edellämainituista ihanan innostavaa kevään tuloa.. ;) ♥)

10 kommenttia:

  1. Olen huomannut itsestänikin sen puolen, että elän kausivärien mukaan. Mulla on varman jokin teemaelämä :D Kauniita kuvia ja kyllä se vaan tekee sielullekin hyvää kun sisustaa aina uusin värein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teemaelämä, aika hyvä! :D Mulla on sit semmonen kans! ;) Värit tai värittömyys vaikuttaa yllättävän paljon mieleen.. Nyt mieli oikein huutaa värejä pitkän talven jälkeen, ja syksyllä se innostus varmaan taas hiipuu. Vaihtelu on jees :)

      Poista
  2. Vau, mitä kuvia ja sisustusideoita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi sivusto on vaan niin ihana, että! Tykkään tuommosesta pehmeydestä ja harmonisuudesta ihan mielettömästi ♥

      Poista
  3. Anonyymi2/18/2013

    Vaaleansinistä....hmmmmmm :D Mä taidan tietää ketä voi siitä syyttää! <3 :)
    t. Teija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihhihhhiii! ♥ ♥ ♥ Ihan oikeessa taidat olla :))

      Poista
  4. Silmä todellakin lepää! Itse olen harmaiden sävyjen ystävä, joten näitä kuvia katselisi vaikka kuika kauan.

    http://ladyblueisinthehouse.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaa toimii aina! :)

      Poista
  5. Oih, tällaset postaukset pistää aina niin haaveilemaan :--)

    ps. ihana blogi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä vaan!

      Kiitos ♥

      Poista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥
(Yli 7 pv vanhoissa teksteissä on käytössä kommenttienvalvonta, jotta huomaan varmasti jokaisen viestin.)