sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Kliseisesti väsynyt, mutta onnellinen.. ;)


No kylläpä se viikonloppu taas hujahti vauhdilla, tosin mä olinkin töissä. Viikonloput on ihania kun siinä on toinenkin rinnalla vetovastuussa kodista ja lapsista. O ja tytöt touhuaa vaikka mitä kivaa  mun ollessa töissä; käy uimahallissa, luistelemassa ja pulkkailemassa, leikkii ja käy ystäviä moikkailemassa. Ja puputtaa täällä räkäpitsoja ja hamppareita! :D Oon kyllä aivan ikionnellinen, kun mulla on tuo O. Kyllähän se mies täällä arkenakin pyörii, mutta se on erilaista. Mulla on työpäivien lyhyyden takia sitten tyttöjen ja kodin hoito, kaupassakäynnit ja ruuanlaitot. Huh, että se osaakin joskus väsyttää tuo touhukas arki. Mutta sitten taas tapahtuu jotain pientä, niin ilahduttavaa; tyttöjen leikit ja juttelut, pelleilyt ja hömppäilyt. Tai miehen! :) Korvaa väsähtäneimmän ja ankeimmankin fiiliksen.... :)

Sitä rennompaa asennetta opetellessa O esimerkkinä, mukavaa tulevaa viikkoa! 

2 kommenttia:

  1. Onnellisia kuviakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän tämmöisiä räpsyjä sieltä ja täältä.. :)

      Poista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥