perjantai 26. huhtikuuta 2013

Värejä ♥


Eilen tehtiin ensimmäinen puutarhaliikekierros tälle keväälle.. Voih, miten siellä olikin ihania juttuja, helposti olisin saanut kärryn täytettyä ihanilla puksipuilla, ruusuilla, hortensioilla, leikkokukilla ja ties millä suloisuuksilla  Aloitettiin nyt kuitenkin vähän pienemmästi; sisälle piristykseksi neilikkaa ja liljaa, pihalle söpöjä orvokkeja. Iloisia värejä toivoin kuistille pitkän värittömän kauden jälkeen, ja niitäpä nyt sitten olisi mukavasti :) Vielä olisi kiva saada takaterassille parit ruukut, ja toki se suikale talon edessä täyttää..

Eilisiltana päätin myös mennä samaan aikaan unille lasten kanssa ja kun unikin jopa viitsi tulla samoin tein, niin aika kivalla fiiliksellä alkaa mun työviikko tästä, yli 10 tunnin yöunien jälkeen :) Hassusti tuntuu viikko alkavan  perjantaina, mutta eipä haittaa, ihanaa päästä arkirytmiin takaisin! Kohta lähdetään tyttöjen kanssa hoitamaan viikko-ostoksetkin :)

Oikein hyvää viikonloppua! 

10 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania väripilkkuja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on tullut joku kova tarve nyt saada niitä ympärilleni.. :)

      Poista
  3. Olipas ihania kuvia <3 Orvokkiostokset kutsuvat myös täällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marit ♥ Orvokkeja mulla ekaa kertaa ikinä, mutta onhan ne tosi söpöjä! :)

      Poista
  4. Voi mitä ihania kuvia.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi4/27/2013

    Minä tänään haravoin pihaa ja laitoin multaa valmiiksi talon seinustalle johon
    haluan kesäksi (jos tässä vielä asutaan) mun ulkolempparikukkia glariolusia...apuaa ku vaikea sana kirjoittaa :D
    Onko tuossa 5. kuvassa Liljakukka?
    Mä kun tilasin veljeni hautajais-kukkavihkoon kukat, ni yksi kukista on valkoinen lilja...
    -P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pihahommat on niin kivoja! ♥ Mä odotan, etä pääsen kans tuon etupihan kimppuun.. :) Se on muuten toiselta nimeltä miekkalilja, yks munkin lemppareita! Niitä mulla oli edellisen kodin pihalla, ja oispa kiva istuttaa tännekin :)
      Liljoja on juu tuossa kimpussa. Oih, valkoinen lilja on niin kaunis!

      Poista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥
(Yli 7 pv vanhoissa teksteissä on käytössä kommenttienvalvonta, jotta huomaan varmasti jokaisen viestin.)