maanantai 22. huhtikuuta 2013

Viikko käyntiin


Tänään olisi kyllä mieluusti saanut olla kamera mukana, olkootkin vaan niin iso raahattava. Sillä sen verran kaunista oli ympärillä, että piti sitten puhelimelle niitä tallentaa. Kyllä vaan saa kevät hyvälle mielelle ja mukavia, innostavia asioita mieleen. Loma lähenee, kauneushoitolaan on varattuna aika kesäpäivitykselle kasvojen ja jalkojen suhteen ja muutenkin arki tuntuu olevan reilassa. Sopivasti kaikkea.
Terveellistä lisäenergiaa toivon saavani ruuasta, pitkästä aikaa on intoa paneutua vähän tarkemmin siihenkin. Nyt keittyy mun lempiherkku perunamuusi & uunilohi, ja mä keräilen sohvannurkassa voimia loppuillalle :) Sports Trackerin mukaan heitettiin tyttöjen kanssa yhteensä lähes yhdeksän kilometrin lenkki tänään, käytiin parissa leikkipuistossa ja kaupassa Liljalle keväthaalaria hakemassa. Sitä ihmettelen, miten hienosti tuo pieni iso viisivuotiaani jaksoi polkea! ♥ Nautin kyllä ihan mielettömästi nyt, kun tytöt alkaa olla jo isompia ja elämä helpottuu koko ajan. Tyttöjen kanssa on hauskaa ja mukavaa olla yhdessä, höpöttää ja tehdä, paremmin ollaan yhteistyössä ja koko ajan paremmin tulevat toimeen keskenäänkin :) Mä olen innoissani kun pääsen liikkumaan tyttöjen kanssa nyt entistä helpommin kun pyörillä on niin kätevä mennä.. Saisinkohan kohta alkaa jo tehdä jonkinlaisia hölkkälenkkejäkin pikkuiseni vieressä polkemassa, voi se olisi niin loistavaa!
Niin kiva aloitus viikolle, ja kun toiveissa olisi saada tätä sohvannurkka-aikaa vähemmälle ja lisätä aktiivista aikaa yhdessä mun lempityyppieni kanssa, niin eikun hiiop ja menoksi taas!

Reipasta viikkoa ja hyvää mieltä :)

5 kommenttia:

  1. Anonyymi4/22/2013

    Ihanan reippaita ootte... mä oon jopa saanu lakastua pihalaatotuksen :D
    Mut arvaas mitä... mulla olikin pieni Erik-poika su iltana 2h hoidossa <3
    Ollaa jo sopimassa uutta hoitoreissua, vähän pitempää aikaa :)
    -P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikääää, oon niin kade!! :D ♥ ♥ ♥ Voi hitsi mul on ikävä sitä ihanaa pientä!

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ihana ilma! Mikä puhelin sulla on? Aika tarkkoja kuvia saat sillä otettua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se taitaapi olla iPhone 4S? Näiden päälle en paljon ymmärrä, muuten kuin että tykkään! :D Ihan kiva kaveri silloin kun jotain haluaa tallentaa, mutta kamera jää kotiin. Mäkin kun oon aika kuva-addikti ;) Ihana sun profiilikuva!

      Poista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥