sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Ruokaviikko 36



Olen rukannut ruokavaliota vähän uuteen malliin, jotta jaksaisin paremmin arjessa. Tältä näyttää nyt sitten tämä viikko. Joka aamu alkaa puurolla ja marjoilla, niitä en lähtenyt jokaista kuvaamaan. Vielä vähän haen sitä itselle parhaiten sopivaa versiota, ainakin tämmöinen suht vähähiilarinen toimii hienosti, mutta taidan vielä jättää maitotuotteet hetkeksi, jos se auttaisi vatsaa vielä parempaan kuosiin. Kieltämättä vähän harmitti, kun joutui tuon jätskin ja kourallisen karkkia tuonne kuviin kans heittämään, mutta syöty, mikä syöty ;) Ajatuksena mulla olikin alunperinkin se, etten mitään kieltolistaa itselleni tee, vaan syön, mitä mieli tekee. Hiilarien ahmimishimo on hellittänyt, vaikka irtokarkit kyllä houkuttelee välillä aika pahasti :) 

Huomenna toivepostausta saunasta! :)

8 kommenttia:

  1. Inspiroivia kuvia, herkullisia. Terveellinenkin ruoka voi olla hyvää vaikak monesti ne epäterveelliset mielletään vain hyvänmakuisiksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon just yrittänyt, että syön niitä omia terveellisempiä lempiherkkuja, niin kyllästyminen ei pääse iskemään :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Sama täällä.. Jaksaiskohan kukaan lähtee kauppaan.. x)

      Poista
  3. Kiva kun joku muukin tsemppaa ruoan suhteen :) mulla sokeriton syyskuu menossa ja voin kertoa että tuo karkkikuva on tehdä mut hulluksi :D
    Mutta näillä mennään, ja toivottavasti herkkujen puputtaminen jatkuu kohtuullisena syyskuun jälkeenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee jee, hyvä Salla! Mulla tosiaan meni ihan överiksi niitten herkkujen kanssa, että tämmöinen yhdeltä viikolta muutama karkki ja yks tivolinjälkeisessä huumassa ostettu jätski on jo ihan huima parannus! :D Mut irtokarkit, ai että ne onkin ärsyttävän houkuttelevia! Onneks tässä lähellä ei oo edes mitään lähikiskaa, minne vois himon iskiessä loikkia, niin tulee säästyttyä niiden syömiseltä kuitenkin.. x)
      Eiköhän se siitä helpotu, kun pitää pään kylmänä ja järjen mukana :)

      Poista
  4. Kiitos terveellisistä ruokaideoista! Oma mielikuvitus kun tuntuu välillä loppuvan tässä asiassa alkuunsa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Musta on ollut yllättävän helppoa kasata näitä juttuja, muutaman ruoka-aineen kun varaa jääkaappiin niin niillä jo pääsee pitkälle. Mä tykkään siitä, ettei tarvite oikeastaan niin paljon kokkailla! Mutta pidemmän päälle saa kyllä käyttää mielikuvitusta :) Inspiraationa mulla on kuntoilulehtien reseptit ja ruoka-aineslistat. Puhelimeen on nyt tallennettuna semmoinen peruslista kauppaan.

      Poista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥