tiistai 24. tammikuuta 2017

Tiistai-iltaan


Mun yksi päivän lempihetkiä on tässä käsillä. 
Hiljainen ilta, kun pienet pampulat nukkua tuhisee yläkerrassa ja mulla on hetki vapaata aikaa nollata päätä ennen unille käyntiä. Viime päivinä oon yrittänyt kiinnittää vielä huomiota erityisesti siihen, ettei iltapaloja kummempia kotitöitä jäisi enää ollenkaan iltaan. Jotta oikeasti voisi jäädä aikaa sille, mitä huvittaa ja tekee mieli tehdä.

Tänä iltana oon vielä erityisen tyytyväinen siihen, että testailin itselle uutta smoothieta mm. avokadosta, banaanista ja raakasuklaasta tyydyttämään mun väsymyksestä johtuvaa herkkuhimoani, ja se onnistui namisti. 
Olen päättänyt olla sokerimättölakossa kesäkuun alkuun asti, ja ihmeen kivasti homma on lähtenyt käyntiin. En siis turhan tarkkaan syynää, mutta selkeät sokerihommat on poissa pelistä. Ne aiheutti niin kovaa kiukkua, väsymystä ja ulkoisen olemuksen nuupahdusta, että jotain oli tehtävä. Homma on aika alussa, mutta fiilis on hyvä, ja näköjään, kun jotain oikeasti päättää, niin siitä on paljon helpompi pitää kiinni, kuin epämääräisillä "pitäis"-jahkailuilla. 

Iloista viikon jatkoa!

2 kommenttia:

  1. Ai että, nyt on kyllä niiiin I-H-A-N-I-A kuvia kaikki ... aivan todella upeita!

    VastaaPoista

Lämmin kiitos viestistäsi ♥
(Yli 7 pv vanhoissa teksteissä on käytössä kommenttienvalvonta, jotta huomaan varmasti jokaisen viestin.)